HONDA 2020 TRX520FA6 T3b LE

0,00

Hondan äärimmäisen hienostunut vaativien töiden ja haastavien maastojen kuningas. Honda TRX520 mönkijässä on erillisjousitettu takajousitus, elektroninen polttoaineen ruiskutus sekä kaksoiskytkimellä varustettu DCT-vaihteisto. Automatisoidussa DCT-vaihteistossa on seuraava vaihde aina valmiiksi esivalittuna ja vaihtaminen tapahtuu täsmälleen oikeassa nopeudessa millisekuntien nopeudella. Kuljettaja voi itse valita vaihtaako mönkijä vaihteet itsenäisesti vai vaihdetaanko vaihteet kahvojen napeista. DCT-vaihteisto on käytännössä automatisoitu manuaalivaihteisto, jonka edut huomaa parhaiten pahoissa paikoissa ja raskasta kuormaa vedettäessä. Yhtä lailla, normaalimmassa käytössä DCT vaihteisto on erittäin mukava ja äärimmäisen helppo käyttää. Vaihteistosta löytyy myös alennusvaihde, joilla eteneminen erityisen hankalassa maastossa on huomattavan helppoa. Peruutusvaihteen kytkeminen hoituu nyt elektronisella valitsimella, mikä parantaa käytettävyyttä esim. lumitöitä tehtäessä.

Tuotetunnus (SKU): TRX520FA6T3bLE Osasto:

Kuvaus

Uudessa LE -mallissa on kaikki peruslaitteen ominaisuudet ja lisäksi vinssi langattomalla kaukosäätimellä, etukiinnitteisen lumilevyn kiinnikesarja, erittäin suojaava laadukas pohjapanssari ja karkeammalla kuviolla olevat 26 tuumaiset renkaat. Eturenkaat 26 x 9-12 / takarenkaat 26 x 11-12.

Uudet tavaratelineet kestävät isompia hyötykuormia ja uudet säilytyslokerot mahdollistavat paremmin pikku-tavaroiden pysymisen puhtaina ja kuivina. Moottori on aikaisempaa isompi ja ennen kaikkea sen tuottama vääntö on kasvanut merkittävästi. Yhdessä DCT vaihteiston päivitettyjen säätöjen kanssa Honda TRX520FA6:lla ajaminen on entistäkin helpompaa. TRX500FA6 on perimältään haastavien ääriolojen ammattilainen, joka suoriutuu kovistakin työtehtävistä. Malliin tehtyjen monien uudistusten ansiosta se on samalla ajettavuudeltaan ja mukavuudeltaan paras mönkijä, mitä Honda on koskaan valmistanut!

  • T3b luokan traktorimönkijä, huippunopeus 60 km/h
  • Rekisteröity kahdelle
  • Ajonopeuden ja vääntömomentin mukaan säätyvä Honda EPS –ohjaustehostin
  • Kaksoiskytkimellä varustettu automatisoitu DCT-vaihteisto, jossa hidas ja nopea alue
  • IRS-erillisjousitus taka-akselilla
  • Uusien metallisten etu- ja takatelineiden kuormankantavuus huippuluokkaa
  • Etu- ja takajousituksessa jousen esijännityksen säätö
  • Honda Suretrack etu-tasauspyörästö
  • Sähköinen etuperän lukko
  • 2/4–veto kytkin
  • Kaksi levyjarrua edessä
  • Uudelleen muotoillut muoviosat suojaavat kuljettajaa entistä tehokkaammin.
  • Poikkeuksellisen pieni kääntösäde
  • Suuri maavara
  • Tehokkaat ajovalot ja kirkkaat LED takavalot
  • 3 kpl työvaloja edessä (ajovalojen lisäksi)
  • Iso akku (16 Ah)
  • Monipuolinen mittaristo
  • Optimate akkulaturin pistoke vakiona

 

  • Moottori 1-syl., nestejäähd., 4-tahti
  • Jäähdytysjärjestelmä Neste
  • Polttoainejärjestelmä PGM-FI
  • Sylinterimitat 94 x 71,5 mm
  • Voimansiirto Kardaani
  • Sytytysjärjestelmä CDI
  • Käynnistys Sähkö
  • Mittaristo Digitaalinen mittaristo
  • Vaihteisto 2-alueinen DCT-vaihteisto
  • Pituus (mm) 2146 mm
  • Leveys (mm) 1204 mm
  • Korkeus (mm) 1234 mm
  • Akseliväli (mm) 1293 mm
  • Istuinkorkeus 909 mm
  • Polttoainesäiliö (L) 18.6 litraa
  • Renkaat, edessä 26 x 9-12
  • Renkaat, takana 26 x 11-12
  • Jarrut, edessä 2 x 190 mm levyjarru
  • Jarrut, takana 170 mm levyjarru
  • Vetokyky koukulla (kg) 288 kg / 450 kg
  • Paino ajokunnossa (kg) 326 kg
  • Valot Ajovalot + lisävalot
  • Ohjaus Nopeuden mukaan säätyvä sähköinen ohjaustehostin
  • Virranulosotto 12 V
  • Vuosimalli alkaen 2020
  • Saatavana myös maastomallina Kyllä
  • Väri Extreme Red
  • Värikoodi R232

Otsikko

Go to Top